#Canción-20:Nightingale


I can’t sleep tonight, wide awake and so confused
Everything is in line, but I am bruised
I need a voice to echo, I need a light to take me home
I kinda need a hero, is it you?
I never see the Forrest for the trees, I could really use your melody
Baby I’m a little blind, I think it's time for you to find me

Can you be my Nightingale, sing to me I know you're there
You could my sanity, but ring me please send me to sleep
Say you'll be my Nightingale

Somebody speak to me, ‘cause I’m feeling like hell
Need you to answer, I’m overwhelmed
I need a voice to echo, I need a light to take me home
I need to start to follow, I don’t know
I never see the Forrest for the trees, I could really use your melody
Baby I’m a little blind, I think it's time for you to find me

Can you be my Nightingale, sing to me I know you're there
You could my sanity, but ring me please send me to sleep
Say you'll be my Nightingale

I don’t know what I’d do without you
Your words are like a list of kung Fu
As long as you're with me here tonight, I’m good

Can you be my Nightingale, feel so close I know you're there
Ohhhh Nightingale, sing to me, I know you're there
‘Cause baby you're my sanity, you bring me please, send me to sleep
Say you'll be my Nightingale

10 comentarios:

  1. Qué preciosidad de cancion *_* me ha puesto los pelos de punta cuando la escuche por primera vez, casi me pongo a llorar.
    Oishh!! Tu blog cada vez es más bonito, no se como te lo haces xD
    Un beso!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Muchas gracias perciosa y si la canción te pone los pelos de punta !!

      Eliminar
  2. Tienes un blog increible, apenas lo encontre y ya lo estoy siguiendo :) saludos

    ResponderEliminar
  3. OH. La primera vez que escuché la canción... muy bonita (:
    Acabo de descubrir tu blog, ya te sigo <3

    ResponderEliminar
  4. Me encanta tu blog!!! Gracias por pasar por el mío!!! Soy Car de http://mueroporleer.blogspot.mx/ Qué hermosa canción, la había escuchado antes pero nunca le presté la atención que ahora le di gracias a tí. Éxitos!!! Besos Esti!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me alegro de que también te guste mi blog un beso preciosa!!!

      Eliminar
  5. Hola, soy Carmen, del blog un-raton-de-biblioteca.blogspot.com.es/. Te he nominado a un premio, promovido por unahistoriaentremuchas.blogspot.com.es/. ¡Pásate por mi blog para ver las reglas! ¡Felicidades!

    ResponderEliminar
  6. Adoro esta canción. Es simplemente perfecta, como todo lo que hace Demi jajaja. <3
    Un beso. :*

    ResponderEliminar

No os vayáis sin comentar porfi
este blog se alimenta de vuestros comentarios.